Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

TEKKEN

Diana:) 2010.08.06. 21:49

Én leszek az első, aki kritika féleséget ír a filmről, ezt most eldöntöttem. :D

Szóval ma délelőtt tesómmal megnéztük a filmet, és mit mondjak... nekem tetszett :P Igazából nem volt semmi elvárásom a filmmel kapcsolatban, szóval így nem okozott nekem csalódást, sőt, talán még jobb is lett annál, mint amilyenre számítottam. És ennek tényleg semmi köze Lateef Crowderhez. Elmondom, hogy miért. Azért, mert bakker Lateef Crowder (as Eddy Gordo) alig szerepelt 10 percet a filmben! Hát ez miez? Viszont azért amikor szerepelt, az látványos volt, és most nem csak a bicepszére gondolok meg a kurvajó ruhájára (ami a TEKKEN 3 óta tetszik), hanem a harcokra is, főleg arra. :D Kedvenc karakterem a játékból. :)

 

Amin nevettünk tesómmal az az volt, hogy Jin mindig a harc végefelé kapcsolt be... :D Szerintem benyomta valamivel magát minden harc előtt és csak a küzdelem vége felé kezdett el hatni, azért villant be mindig az anyukája arca. 

Ami nekem fájó pont volt, hogy Ravent nem Wesley Snipes játszotta. :( Aúcs.
Nem tetszett, hogy akik kiestek, azok el is tűntek. Meg Anna pl. egyszer sem volt a ringben. Nem is baj, mert amúgy utálom a csajt. Ninát is, a tesóját. Mondjuk abból a szempontból jó lett volna, ha Anna harcol, hogy látom, ahogy szétverik. Na az örömet szerzett volna.

A nap folyamán néhány jelenetet újranéztem, Eddy harcát természetesen kielemeztem. :D

Szóval a film szerintem jó, valószínű nem ma láttam utoljára :P Ja, és amúgy a szinkron nagyon rossz 1-2 embernél...


6/10

Címkék: blog játék film filmkritika joey tekken

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr412204471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása