Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Unalom

Diana:) 2010.05.19. 09:28

Unatkozok... Tegnap is itthon voltam egész nap, és ma is itthon leszek egész nap.. Megfáztam vasárnap a nagy eső miatt, mert eléggé megáztam, pedig csak néhány 100 métert gyalogoltunk a kocsitól a kávéházig. Az este nagyon jó volt, Dumaszínházban voltam, de egyébként tök véletlen, előtte tudtam meg pár órával, hogy megyek. Unokatesómék hívtak, hogy nem mennék-e el, van 2 jegyük, de ők betegek, és nem is nagyon van kedvük hozzá. Megbeszéltük. Tudják, hogy én Stand up buzi vagyok, és bármikor elmennék egy Dumaszínház estre. A fellépők ráadásul nem is akárkik voltak: Mogács Dániel, Benk Dénes, Kiss Ádám és Szente-Veress Adrienn. Ádám kivételével mindenkitől van aláírásom, és még rajzoltak is nekem. :)

Na visszatérve arra, hogy megfáztam, és unatkozom... Hétfőn voltam suliba, de akkor nagyon szarul voltam, szóval kedden nem mentem be. Az orvos egész hétre adott igazolást. De nem akartam ma is itthon ülni, unalmas... Reggel felkeltem 3/4 7-kor, hogy ma iskolába megyek, elkészítettem a kaját, meg mindent. Kimentem a konyhába, és eszembe jutott, hogy a palackomat bent hagytam a szobámban. Eközben megláttam, hogy hány óra van... Nyomtam egy 5-ös Lottó reklámot, hogy "Mennyi??" És igen... annyi volt... Annyi, hogy lett volna kemény 4 percem arra, hogy beérjek az iskolába... Na akkor mindent vissza. Úgy is van egész hétre igazolásom, nem kell az igazolatlan óra a késésem miatt. Holnap bemegyek, nem fogom elszöszölni az időt. 

Órán is sokszor unalmas, de olyankor előveszek egy könyvet, olvasok valamit, vagy pedig neki kezdek levelezni a barátnőimmel, akik 1 paddal arrébb ülnek. De ezt csak akkor, ha a tanár nem éppen az orrom előtt van, ugyan is középen ülök a legelső padban. Utolsókból lesznek az elsők. Miután egy fél évig mondtam az osztályfőnökömnek, hogy a legutolsó padból semmit nem látok, szemüveggel sem, előre ültetett. De csak azután, miután lett új szemüvegem, és már mindent láttam. Éppen csak ott nem tartottam, hogy beviszem a távcsövet az iskolába, és azzal nézek. De higgyétek el, megfordult a fejemben, nem is értem miért nem csináltam meg. Matek órára tökéletes lett volna, mert az a tanár hihetetlen kicsi számokkal/betűkkel ír.
 

Ha valaki esetleg megy majd Kiss koncertre, és véletlen ő is kiemelt álló jegyet vett, akkor szóljon már, mert senki nincs, akivel elmehetnék, tök egyedül leszek :D Persze, lesz rajtam kívül egy csomó ember, de senkit nem ismerek. Vagy ha valaki úgy gondolja, hogy most dönti el, hogy megy, akkor gyorsan vegyen egy FOSt (Front Of Stage), még van. :P

Címkék: blog tv poén unalmas duma showder joey

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr772014743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása