Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Filmkritika:Hívatlan vendég

J-dog 2010.02.28. 14:23

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cím:Hívatlan vendég
Műfaj:Thriller,Horror,Dráma
Hossz:85 perc
Szereplők:Emily Browning,Arielle Kebbel,David Stathairn,Elizabeth Banks
 
Rég láttam már valami jóféle thrillert,vagy horrort ezért úgy gondoltam,hogy megnézek egyet ami bíztatónak tűnik.A hívatlan vendég pedig elnyerte nem csak az én hülye agyam,hanem még a sok fasz kritikus tetszését is.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kezdjük ott,hogy az elején annyira belelovalja magát a cselekménybe,hogy az ember kimegy hugyozni és lemarad az első 5 percről,az biztos hogy utána 15 percen keresztül csak értetlenül fogja bámulni,hogy mi a fasz van itt.Igazából semmi különös,de ami van az elég durván.Habár,ahhoz képest,hogy a light horror kategóriába tartozik,néha alaposan be lehet tőle szarni,és ami nagyon megtetszett az egészben,hogy egyáltalán nem kiszámítható,rengeteg testvérével ellentétben.Az ember a film végéig nem tudja meg,hogy ki a gyilkos és ahogy a rendező kivédte a sablonos elemek megvalósulását az dicséretre méltó.És ha még hozzávesszük,hogy az ismeretlen szinészgárda tiszta élethűen játszik,akkor az egész nagyon érdekessé és ijesztővé tud bizonyos pillanatokban válni.A film végi csattanó pedig nagyon durva!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mit mondjak még?Mint már 56szor mondtam nekem kurvára tetszetős movie volt.Hogyha valamilyen horrorra akartok beruházni(a beruházást persze kalózkodáson értem)akkor erre basszátok rá a drága időtöket mert az biztos,hogy nem fogjátok megbánni!
 
UI:a lelkesedésem a kisértetházas,szellemes horrorokon belül értendő,azért nem erre mondom azt,hogy világszínvonalú alkotás.
 

                       

                             75%

  

                                                     

 

Címkék: film horror the szopás thriller vendég puncik joey kurvák ribik hívatlan uninvited kétlábonjáró terminátorfejű sárkánymajom

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr871797015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NutellásLángos 2010.05.09. 18:37:25

A film végén majdnem sokkot kaptam...=D Durva =D =D Tetszett (Y)

Diana:) 2010.07.15. 23:34:37

Megnéztem én is az előbb. Basszus, tényleg rohadt jó film. És az tetszett benne, hogy a csaj nem sikoltozott össze-vissza, mint ahogyan a horrorfilmekben szokott lenni. :D Igazából néha még hiányoltam is, hogy nem visítozik, annyira hozzá vagyok már szokva ezekhez az elesik a kőben hülyeségekhez. :D Amúgy egy kicsit Harcosok Klubjás, csak más stílusban. :) Tényleg király volt.
süti beállítások módosítása