Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Szerintem vicces 2próbálkozás....

KP-Joe 2009.11.10. 21:02

Hy Everybody!!:D

Mert mindenki annyit nevettet egy bizonyos poszton ("Szerintem vicces") Most bevallom hiba volt... A cím nemtudom honnan jött de ezt most lehet sok ember félre érti ez ugy volt jóh ahogy volt:D Aki nem ismerné (Kedves barátom PaPa és Joey-n kivűl sztem senki):P ez egyszerű előrejelzés volt h a G.I. Joe a kobra árnyéka előrejelzés volt amit annyira vártam h megpróbáltam valahogy a tudtatokra adni h érkezik:D:P H ne legyen feltűnő h várom (mert ez sztem ciki) azt a módszert választottam h egyszerűen bemondtam h amerikában egy nappal később jelenik meg:D Ezt nagyon sokan félreértették igen rádgondolok kisbuzi:D Aki idáig Elolvasta annak ez is tetszeni fog:Alkonyat 2 nov.19.(M.O.) És nov.20.(U.S.):P Van akii értii:D Szal most h a sztem vicces kiment a divatból(remélem) Most a Prototype jön?:O Vagy a Bemutatkozás:D Mert a te kisbuzis posztjaidnak a nézetsége nem ment fel:D PÍSZ and Fuck yourself:D Ooohh yeahh:D

Itt most nem volt se vicc se sok trágár kifejezés...Ez a poszt nem haragból,nem indulatból,és nem jó sok kedves internet betyár (akinek nincs másdolga mint h minket olvasson) szórakoztaására jött létre!:S ez egy múltban történt baki megmagyarázására:D Szal mátol kedves engem dicsőitő mondat h "Szernitem vicces" És őszintén a "kaki helyzet" kicsit sem vicces:D vagy nem?:D

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr961516498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThePostalDude 2009.11.11. 09:23:54

Ez a fehér betűháttér kibassza a szemem!:D

RageControlFailure 2009.11.11. 13:16:51

az én szemem is bassza! :D amúgy meg én is ismerem a sztorit, szóval bázzeg :D amúgy meg milyen csajt posztoljak még neked Vikkin kívül, hát milyen elvárásaid vannak???? :D:D keresek neked még egyet, de ha arra is azt mondod hogy kínai, akkor egy lógófarkú kínai gyári munkásról fogok posztolni "dedicated to KP-Joe" felirattal :D:D

KP-Joe 2009.11.11. 20:19:04

Köszi h gondolsz rám:D

JoeyTheBoss (törölt) · http://joeysworld.blog.hu 2009.11.11. 21:05:02

Nekem meg a gufigeci bassza a szemem.Mi a faszomat keres ott az a gufi?

KP-Joe 2009.11.12. 20:14:44

Az Goofy:D És szeretem h ott van:D "Szerintem vicces":P

JoeyTheBoss (törölt) · http://joeysworld.blog.hu 2009.11.13. 07:34:51

@KP-Joe: Az egy dolog hogy szereted...de mi a büdös lófaszt keres ott?:DD

KP-Joe 2009.11.13. 14:58:47

Hát erre most nem fogok tudni válaszolni:D
No comment:D Ragenek TPD-nek a fehér háttér bassza
a szemét neked meg ez:D (direkt):D:P
süti beállítások módosítása