Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Game:Saints row 2

J-dog 2010.07.19. 15:50

Nemrég kurvanagy akció volt s megvettem a Saints Row 2-t.Hát már alapból hülyeség volt megvenni és nem letölteni,de így,hogy a játék körülbelül annyit ér mint a szar amit reggel erölködök ki magamból,na így aztán pláne hülyeség volt megvásárolni.Pedig bizakodó voltam,mert a borító ígérete szerint a bennem rejlő bűnöst élhetem ki vele magam,amire szükségem is volt ugyanis kurvaszar volt a napom.Feltelepítettem bizakodva és egyből 1 pozitív dologgal fogadott a játék.Ugyanis a zenék a legminőségibb gangsta rappek,egyszerűen hihetetlen,hogy miket válogattak össze.Utána jött még 1 dolog amin csak nézni tudtam.A karakterünk készítésére annyi lehetőség van,hogy összepisáltam magam és csak kapkodtam a fejem.Szinte csak a karakter faszának a méretét nem lehet beállítani minden mást simán testreszabhat az ember.Na itt még azthittem,hogy ez 1 jó játék lesz de miután elkezdődött úgy baszott az ideg,hogy csak az uninstallálásra tudtam gondolni.Kapaszkodjatok:1 börtön korházából 2 csávó úgy menekül ki a börtönből,hogy körülbelül 40 rendőrt puszta kézzel aláznak le,utána pedig fegyverekkel rontanak nekik a kinti osztagoknak,és mintha 1 boltból jöttek volna ki egyszerűen elcsónakáznak a szomszédba ,vagyis Stillwaterbe.MI A FASZOM VAN ITT????!!!!!

Na mind1 folytatom a játékot,és itt jött le a lényeg:Ez 1 arcátlan kis koppintása a zseniális és alap GtaIVnek.Az egésznek a légköre,a város ábrázolása mindent a Grand theft auto ihletett,csak 5 fokkal bénábban van megcsinálva mint a GTA-ba.Hányingerkeltő ezt nézni,innentől én már fostam az egész játékra,csak néhány béna küldetést csináltam meg,amikről nyugodtan el lehet mondani,hogyha nem is sablonosak,de komolytalanok és idióták.Van a játékban,még multi is de nem jutottam el odáig,mert annyira felbasztam magam az egyszemélyes játékmódon,hogy hihetetlen.A lényeg:ne próbáljátok ki ezt a szart mert nem éri meg!

Címkék: blog játék game pina 2 saints fos idiótaság row

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr162161354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása