Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Utólag is Boldog Újévet mindenkinek!

Diana:) 2010.01.04. 22:26

Szóval, bocs, hogy senkinek nem kívántam Boldog Karácsonyt, és újévet sem, de gondoltam a blogra! :D Az is elég :P Nem tudom nektek hogy telt ez a rövidke kis szünet, hát nekem kibaszottul jól, de sajnos gyorsan is :'(  Én az Újévet is 4 napban köszöntöttem, és január elsején már narancslevet takarítottam a padlóról :D A történetet nem mondom el, de a lényeg, hogy a fél szoba úszott a narancslében :P (nem, nem volt narancsléspóló verseny :D) 

Na de amiért most írok... Van egy srác. Ismertebb nevén MC Methosz. Mivel én őt ismerem személyesen is, ezért tudtam arról, hogy valaki szívatásból feltette youtube-ra. Azóta már a Napiszart is megjárta a videója, amit én csak utólag tudtam meg. Íme MC Methosz egy régi zenéje:
 

Címkék: blog celeb youtube apokalipszis joey mc meti methosz

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr551646840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThePostalDude 2010.01.08. 13:39:29

Haverom ez a srác.

Amúgymeg Joeysworld signal ott figyel a bal felső sarokban:D

2 hét múlva meg küldik a feljelentést:D

Diana:) 2010.01.08. 16:09:43

@ThePostalDude:
Szerintem nem foglalkozik azzal, hogy felkerült ide. Ha azzal sem foglalkozott, hogy a youtube-ra kikerült, akkor ez főleg nem fogja érdekelni. :-)
süti beállítások módosítása