Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Filmkritika: Perzsia Hercege - Az idő homokja

Diana:) 2010.05.21. 20:32

Bocs PaPa, hogy lenyúlom, a filmkritika a te reszortod, de ezt most nem bírom ki. :) Ne harizz :D 

Szóval ma délutánra foglaltunk jegyet pár barátnőmmel a Perzsia Hercege-Az idő homokja c. mozifilmre. Imádom a játékot, minden részével játszottam (a Warrior Within-t sajnos nem tudtam végig vinni, mert hibás volt a DVD :(), és most elkezdtem PSP-n a Forgotten Sands-et is. Mit mondjak, függővé váltam, minden percben arra vágyom, hogy azzal játszhassak. Nem egy nagy durr, de valamiért mégis. Na de ez a poszt nem a játékról, hanem a filmről szól.

Kicsit félve ültem be a moziterembe, féltem, hogy nem lesz olyan, mint a játék. Most nem arra kell gondolni, hogy azt vártam, hogy a film minden egyes kockája megegyezzen a játékkal, hanem arra, hogy azok a dolgok, amik a játékot széppé és jóvá teszik, benne lesznek-e. Gondolok itt a sok ugra-bugrálásra, falon futásra, csapdákra stb. Egy-két csalódás ért a film alatt, például nem értettem azt, hogy a hercegnő miért nem maradt Farah, és a hercegnek miért adtak nevet? A másik az, hogy kevés volt a falon futás. Ugrálásban nem volt hiány, de a falon futást hiányoltam. A film ezektől függetlenül szerintem hibátlan, mindenféle szempontból megállja a helyét, én úgy érzem. Nem egy Uwe Boll alkotás, az egyszer biztos. Hihetetlenül élveztem minden percét, és a végén azt gondoltam, hogy "de jó lenne még egyszer megnézni". Még most is erre gondolok. Szívesen végig ülnék még 1x 2 órát, tényleg nagyon tetszett. Hatalmasat csalódtam, természetesen pozitív értelemben, nem gondoltam volna, hogy ilyen ütős lesz. Izgalmas, vannak benne nagyon jó poénok, és nem utolsó sorban nagyon látványos is. :)

Jake Gyllenhaal szerintem nagyon alkalmas volt a szerepre, jól játszott. Nem beszélve arról, hogy baromi jól álltak neki ezek a göncök. Jól nézett ki, na. :D Valamikor olvastam olyat, hogy valaki azért károgott, hogy fehér ember játssza Perzsia hercegét. Ez egyáltalán nem probléma, a film legelején ki is derül, hogy miért. Gemma Arterton és Ben Kingsley is nagyon jól játszották a szerepüket. Egyszóval a színészek miatt sincs okom panaszra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A film mind a hármunknak nagyon tetszett, izgalmas volt, poénos, látványos. Egyszóval egy fantasztikus fantasy filmet láthattunk. :) Bármikor visszaülnék a moziba megnézni még egyszer. Ezek után talán az értékelésem sem fog senkit meglepni, remélem. :)

10/10 :))

Címkék: blog játék film idő homok joey 2010 perzsia hercege

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr822021568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása