Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

hát őőő...

KP-Joe 2010.03.26. 22:14

Csoki:D

Na szal most mivel eszembe jutott a jelszavam (ócska kifogás tudom jól) nyomok egy szart a kiró blogra! nagy lesz kőkemény és némelyik faszfej magára veheti az itt le írtakat ;)

Nos,bele csapok a csirke pöribe:D Mint tudjátok a blog atom fasza és minden pozitív jellemző

A bloggerek faszfejek(velem együtt) (tisztelet a kivételnek amiből sok van=))

először is egy általam picit remixelt zeneszöveg jut eszembe "Van itt egy nagyszájú blogger,de aki látta kis nyomott seggfej..." Sztem minden éppeszű tudja kivel nem találtam hangsúlyt mert itt kicsit több fogyatékos mint a paraolimpián...de ez saját vélemény (ég az arc) de őszintén nem az én arcomnak kéne égni hanem a vastagarcú aranybartáomnak:D (písz PaPa) végig gondolva az itt történteket nem tudom mi is történt (segítsen aki szeretne,mert a memóriám faszfej téren kicsit szelektív=/) az alap h az ovis oltásoddal picit berágattál nézd el nekem olyan helyről jövök ahol ezért el kéne bújnod...Jah bocs meg is tettedXD (Sok buli... bevalássod szerint...) kérdem én jogosan buli volt az ovidban vagy mi? nem akarok veszekedni szócsatázni mert méltó ellenfél még itt a szomszédban gyakran tartózkodókkal szemben sem lennél(igen egy óvodával szemben lakom:D) (passzolj...passzolj...)XD na de mind1:D

ha az itt leírtakat sértésnek veszed sajnálom,de ez szívből jött:D

Ha vmi gondvan akkor szólj:D Lehet tiéd az utolsó szó én nem veszem mabamra a lelki problémidat melyeknek köszönhetően akkora a pofád mint,mint a Mammut WC. sztori poénja(Üdv. Boss) 

Amúgy amint már próbáltam kifejezni a blog kzsírály:D

Üdv. Minden Istennek Jókvagytok;)

Písz,KP-Jooooeee

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr781871789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J-dog 2010.04.04. 16:13:40

B....A....L.....F.....A......S.....Z VAAAAAAGYYYYYY?XD

KP-Joe 2010.04.07. 20:45:09

Utolsónak gyenge volt,sokat elárul rólad.
Taps,Kacaj;)

J-dog 2010.04.17. 21:49:54

te mindig azt akarod mondani h én mekkora egy szemét buta fasz vagyok mikor te is igazából ugyanúgy basztatsz meg nyomozol utánam különböző közösségi oldalakon szal annyival vagy nálam rendesebb polgár h nem te kezdted a vitát hanem énXD

KP-Joe 2010.04.20. 16:00:25

Nyomoz után a faszom,csak kiváncsi voltam hát ha van kint csaj aki miatt sírhatok;) mert az menőőő(H):D(Y) jó vagy:D

KP-Joe 2010.04.20. 16:04:52

*ad
de amint láttam azzal a tömény 3 vagy nemtudom mennyi ismerődöddel ott vagy a toppon:D
de ha ennyire kemény vagy mint a vídia :D
Let's cry:'( xD

J-dog 2010.05.14. 15:23:41

@KP-Joe: hallottál már arrol h nem használni vmit istenem ne nézz már ekkora csírának XD
süti beállítások módosítása