Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Kibaszott ul boldog/vagyis most épp sírnék de am boldog vagyok(2. leghosszabb név:P)

KP-Joe 2009.11.14. 22:48

Jajj az egész rég kezdődött mikor még TPD és PaPa jártak(most épp Joey sunázza  a kis aranyost) de elkanyarodtam a témától:D Szóval Rage meg én épp kedvenc hobbinkat űztük (Viki Blowssal) v h a faszomba kell írni:D:P(basztuk) épp eszünkbe juttot h miért nem alapítjuk meg a világ legjobb blogját! De Mivel pont Mucsaröcsögén voltunk (Viki Blowssal (v h a faszomba kell írni) és a többi "Az idei mikulás" c. posztban felsorolt lánnyal)Ahol nem volt internet és térerő is csak alig hívtuk fel Joey-t aki épp a PaPával való eggyütt lét után zuhanyozott h kurva gyorsan csinálja meg a blogot! De mire hazaértünk egy elbaszta h megbeszéltük vele h csak akkor fog Rage posztolni ha ez a blog normális lesz:D Én addig is próbálom a semmit mondóó posztjaimmal boldogítani a népet:D Na mint látjátok Rage posztol:D Én pedig kiszálltam de mivel Joey sokat foglalkozott a bloggal (és kevesest PaPával) igy ő berágoot és megzsarolta h ha ő nem blogger gecizhet akkot elválnak és velelm fog nemi életet élni!:| hosszas tárgyalások után sikerült meggyőznöm Joey-t h PaPa posztolhasson! De ekkor elkövettet egy hibát mivel nem hagytam h velem legyen rám is berággot és írt egy megcsalátl szajha ezért most gonosz leszek(6) komit a megemlékező helyemhez:S Ekkor visszatértem:D És most itt vagyok:D PaPa most megint vmi gulág hasonlón veri  a fastát:D de kinek hiányzik?:D

Na ezt a posztot csak a tisztán látás végett hagytam:D Mekare és Diana:) nem tudom h a faszba kerültek ide:D Viki Blowss (v h a faszomba kell írni) mindenkit puszil:D                        Píííísz:D

 

PluszSzervezkedés by: JoeyTheFuckinAwesomeGuyWhoFuckAllHotChickWithHisBigBlackRod

...Boss

Nem értem be egy kommentel és kénytelen voltam beleírni a posztba egy kis okoskodást és humorkodást...én mondtam hogy fogjatok le mert szervezkedés lesz belőle!

KP újonnan szerzett humorbombáit úgy süti el hogy minden második mondatába benne van PaPaGeCi és Én aminek a humorfaktora kb egyenlő a GI Joe kobra árnyékának megjelenési időponjával...hát igen,nem tudom hogy vagytok vele de szerintem NEM VICCES!!!

Nem tudom mi értelme volt ezt megírni de nem törlöm nehogy másnap ne adjon Pítör energia italt mert "poszttörlő" geszi vagyok(ezt nem érthetitek de azért jó volt leírni)

Külalak megint anális úton lett gyártva és formázva a poénok mennyisége alig haladja meg a felet és a próbálkozások száma pedig túl lépte az 1 milliót.Nem szándékozom sokat írni mert nem az én szar posztom ez ahova bepofátlankodik valami jófej király srác szóval be is fejezném kis hozzáfűzésem.Joey kiszált.

 

Címkék: poszt a buzi írója

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr91525759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KP-Joe 2009.11.14. 22:52:47

Bocsi a helyesírási/fogalmazási hibákért csak álmos vagyok:D Mindneki próbálja meg értelmezni:D

2009.11.15. 00:01:18

Ennél szarabb posztot még soha a büdös kurva életbe nem olvastam!Még a szerintem viccesnél is szarabb és humortalanabb.

Mekare 2009.11.15. 00:23:50

Én csak annyit mondanék, hogy ha álmos vagy vagy nem megy a dolog éberen se ,akkor használj word-öt mert aláhúzza h mit szartál el, mondjuk forráskódban a blog is...de van egy olyan érzésem,hogy mindegy XD

JoeyTheBoss (törölt) · http://joeysworld.blog.hu 2009.11.15. 00:26:11

@Mekare: De az ilyen írástudatlan seggeknél az se használ.Elképzelem a pofáját hogy megírja a sok helyesírási hibával teli szart és röhög magába.

ThePostalDude 2009.11.15. 12:08:41

Vegyük úgy hogy ezt a posztot észre se vettem.

ThePostalDude 2009.11.15. 12:11:30

Geszi voltam,végig se olvastam a posztot.

RageControlFailure 2009.11.15. 14:19:08

Nem igazán értem mi a szart próbál üzenni ez a poszt, de Vikkit nem dughattad velem együtt, mert csak Joeynak engedi rajtam kívül, hogy bevágja a brét! Összetéveszthetted a kínai takarítónővel, mert már a múltkor is azt hitted, hogy Vikki Blows kínai :D engem meg csak odaképzeltél én nem voltam ott :P

JoeyTheBoss (törölt) · http://joeysworld.blog.hu 2009.11.15. 14:37:44

Egy dolgot nem értek...
Pitör miért fikázza gyakran a szerkeztőket szóban és a posztokat...ha egy ilyen kibaszott szart kitudott vigyorgó fejjel baszni elénk hogy röhögjünk...Nem tudom elhinni hogy lehet ilyen szart irni...
Jó megvallom ilyeneket én is szoktam csinálni de én le is húzom a wcn...

KP-Joe 2009.11.15. 18:53:35

XD geszi voltam vagyok leszek is:D próbálom rátok tukmálni a baszott életem:P
Ennyire nem kellet volna lehordani:D
Postal maradj a szavazásos depis faszodnál:D
Rage ott voltál csak sokkos voltál kicsit a hatalmas brémtől:P Joey baszdmeg a updét szeleteidet:D
Szerintem sem vicces de micsináljak?:D
Tedd viccesé te awesomehugeanusshithead:D

JoeyTheBoss (törölt) · http://joeysworld.blog.hu 2009.11.15. 21:21:55

@KP-Joe: Ne fikázd a szavazást mert ő már irt klasszat is ellentétben veled GI-Joe :DDD

J-dog 2009.11.15. 21:47:43

ez meg miafaszról pofázik? XD

J-dog 2009.11.15. 21:48:52

Hát ez bazdmeg kurva jó XDXDXD

J-dog 2010.02.26. 19:32:04

áá baszod nem bírom ki h újra beírjam mekkora tehetségtelen faszfej vagy.XD
az igazatmegvallva röhögök mint a szar,de nem azért mert vicces amit a posztban leírtál hanem mert ekkora koholmány szart életembe nem olvastam.amúgy nem tűnsz rossz arc gyereknek msnen jól be tudtál oltani.XD----->de ettől továbbra is egy balfasz segg vagy!:D:D

J-dog 2010.02.26. 19:32:53

najóóó neeeemXD
süti beállítások módosítása