Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Nem jut eszembe cím

Diana:) 2009.10.14. 17:54

   Kellemes szerda délutánt -illetve lassacskán már estét- mindenkinek. Nem fogok most regényt írni, szóval örüljetek, nem kell sokat olvasnotok (ha egyáltalán olvassa valaki amit írok rajtam kívül :D). Hideg van, meg a takarító nő a 2. emeleten az 5. óra után mindig bezárja a lány wc-t, ezért a lenti lány WC-ben ilyenkor mindig dugó van.. Nem elég, hogy a 3 (ami eleve rohadt kevés) helyett most csak 2 WC üzemel, még sorban is álljak, és mire rám kerülne a sor, már belém fagy a pisi.. Ez az egyik ok, amiért nem írok sokat, a másik, meg hogy a biokémia tanáromon meg kéne találni az önmegsemmisítő gombot, mert kurvára az agyamra megy, és állandóan hisztizik, és saját magát húzza fel mindenféle hülye dolgon.
Németből írtam egy szép egyes dolgozatot, ami a három négyesem mellett kurva jól fog kinézni, de nem gond. Majd kijavítom. Ha lesz kedvem tanulni...
   Na jó, igazából nem készültem semmivel, csak egy oldalon találtam rá erre a hülyeségre, hát gondoltam megmutatom nektek.(Amúgy engem már kezd idegesíteni ez a Sün mánia, de ez akkor is marha aranyos :P)

U.i.: "Nem lehetsz mindig hibás, nyisd ki a szád, üvöltsd, hogy KAPJA BE A VILÁG!!!":-)

Címkék: blog bazmeg van sün hideg road joey kibaszott biokémia

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr971450244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JoeyTheBoss (törölt) · http://joeysworld.blog.hu 2009.10.14. 18:05:18

Ez a sün dolog elég béna :D
Mikor jön el végre az idő amikor azt üvöltik majd hogy DZSOJIZVÖRDPONTBLOGPONTHU!?

Diana:) 2009.10.14. 18:13:08

@JoeytheBoss:
Szerintem is béna, de ezt is a sün miatt raktam ki, mert tök aranyos, ahogy kidűled a szeme :DD
süti beállítások módosítása