Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Glee pilot

Mekare 2009.08.13. 15:42

Szeretem a musicaleket. Szeretem a tv sorozatokat. Egy rész után kiderült, hogy a musical tv sorozatokat is szeretem. Mert tulajdonképpen a Glee az. Ryan Murphy az egyetlen, akit ismerek a kreátorai közül, de az ő neve azért mond valamit. Kés/alatt. Az ő elméjéből pattant ki. De ne higgyük emiatt, hogy a Glee olyan ütős és botrányos. Pusztán jó. Tanárok, diákok, humoros pillanatok, modern muzsika, és egy faszájos kis kórus. Amit a gimnáziumi ex-menő srác, jelenleg főállású spanyoltanár, Will Schuester (Matthew Morrison) vesz át a kicsapott, kicsit sem búza elődjétől. A kórus hihetetlenül lúzer társasága előtt ott áll a lehetőség, hogy megnyerje majd valamelyik nagy versenyt, ám addig hosszú az út, és amilyen bénák, jó rögös is.

A számok általában ismert pop, musical slágerek, de láttam már promo-t valami Kanye West-es számmal is, na jó lehet nem attól a csávótól volt :D. Vannak benne igen kedvelhető karakterek, főleg a szurkoló csapat kőkemény edzőnője, akit egy kicsit még fényezek. Sue Sylvester, akit Jane Lynch eddig nagyon jól hoz, igazán szemét és pont ezért vicces. Nem hiába ő tartja az L-betűt, nagy lúzernek tartja a kórust. Egyébként a filmjei mellett, elképesztő mennyi sorozatban vendégszerepelt Lynch, csekkoljátok le az imdb-n.

Glee Sue Pictures, Images and Photos

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerepet kapott még minden Kés/alatt fan kedvenc Gina-ja, aki még mindig az egyik legjobban elhunyt karakter, mármint hihetetlenül passzolt hozzá a halála. Szóval van a Glee-nek egy Jessalyn Gilsig-e, aki mint tudjuk jó színésznő. A karaktere meg elég idegesítő, nekem legalábbis eddig. Talán későbbiekben úgy lesz agyfaszosító, mint Gina volt. Az jó lenne :D. A legpasszosabb halál:

Szóval a Glee pilotja akkorát nem ütött rajtam, hogy hatalmas fan legyek, de biztos, hogy állandó nézőre talált a személyemben. Ugyanakkor nem várom betegesen a részeket, mint ahogy a Dexternek, vagy a True Bloodnak..vagy TBBT..na jó nem sorolom itt fel rajongásom tárgyait.

Eddig azt tudom mondani, hogy 70-75% a Glee… de ez csak egy rész volt. Szerintem lesz ez még jobb is, hogy már felállt a szituáció :D

 

Címkék: tv sorozat fox death musical murphy school zenés lynch jane gina ryan series nip/tuck glee jessalyn gilsig

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr621307239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThePostalDude 2009.08.13. 18:14:52

Az új bannerrel kapcsolatban:A négy szörvájvör közül én Francis vagyok!
süti beállítások módosítása