Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

KP-Joe Bemutatkozás!!

KP-Joe 2009.08.04. 22:24

Na hello most végülis nem ismertek én is Joey meghívására kerültem a blogba én nem deszkázon nem szarok és nem is verem a faszom mint a kedves előttem szólók én csak élek! Ha lehet én konzolozom vagy ha időm engedi elvagyok a spanokkal egy elég elcseszett de a szívemhez közelálló faluban.....

Én ha zenét hallgatok az vagy az a bizinyos magyar hiphop vagy mostanában valami durvább na most sorolnom kéne... Hát nem fogom mert kb. mindennap más szól a fülemben vagy a hangszórómon!

Na most mi van még? Engem egyedül 3 dolog tud kikapcsolni vagy elvagyok a nekem közeli emberekkel akiket szeretek, nézek egy cseszett filmet vagy nyomom a Konzolt(nekem ez az Xbox 360) ne értsetek félre szerintem a többi eléggé egy fostalicska na ezzel most nagyon sok Play Station-ost és Wii-st megbántottam de nem izgat:D

Na most mivel kedves cimbrorám a Blog tulajdonosa meghívott h próbáljam meg kezelni a Konzolos dolgokat ezt örömmel teszem!!

Ha bárkinek ez a regény nem lenne elég az "elkúrt" életemről az most így járt talán még egyszer lesz vmi hasonló:D

Na akkor ezzel elindítom Joey és a többiek pályámat! Akinek van ellenvetése az hallgason örökre!:D

Sziasztok 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr581289313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.05. 11:29:21

Pítör hát mi volt ez a poszt?:D
Túl sok leszarnivalót írtál illetve nem hisszük el hogy nem töltöd napi 20 másodperced maszturbálással :)Az pedig hogy nem is szarsz...mindenki tudja hogy csak a lányok azok akik nem szarnak :)

KP-Joe 2009.08.05. 13:13:54

Na figyelj tesó!!
A szarásaal az baj h manapság nyagyon durva székrepedésem van:D:D:D
az maszturbálást és szájjal végzem:D

2009.08.05. 13:35:40

Ahogy látom ezt a kommentet és maszturbálás közbe írtad mert elég hibás.:D

ThePostalDude 2009.11.09. 16:09:48

Basszátok meg,az összes KP-Poszt visszatért...

Mondjuk nem is baj,legalább fellendül a blog látogatottsága.

KP-Joe 2009.11.10. 21:29:13

:D igyekszik az ember csak aszerintem vicces hiányzik:'(
süti beállítások módosítása