Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Mötley Crüe - Saints Of Los Angeles

ThePostalDude 2010.07.14. 20:41

Akár hiszitek,akár nem,még a Joeysworld is felébreszt bennem pár szép emléket.Például azt,hogy pontosan 1 évvel ezelőtt hallottam először a Mötley Crüe - Saints of Los Angeles c. albumát,ami a legjobb rock-album,amit valaha hallottam.Amikor először láttam őket,négy,glames kinézetű,kurva kemény és eszelős tekintetű transzvesztita köszönt vissza rám,ez akkor(még most is)kurva keménynek tűnt,és eldöntöttem,hogy mostantól csak ezt a bandát fogom hallgatni.

 

Nos,hamár ilyen szép emlékeket ébresztettem magamban,hallgassátok ti is,mert kurvajó,és posztoljatok sokat.

 

OWER

 

 

 


Címkék: glam mars neil lee david vince hasselhoff tommy mick mötley crüe nikki sixx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr992152071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása