Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Érdekes

Diana:) 2010.03.27. 15:41

Nem akarom elkiabálni a dolgot, de úgy néz ki, hogy kezd feléledni a blog. :P Ez talán a tavasznak köszönhető, de ha nem, akkor nem tudom minek. Most találtam egy elég érdekes videót. Nem olyan vicces, csak fura. Még sosem hallottam kakast ilyen sokáig "kukorékolni". 

Amúgy szerintem tényleg nagyon mehetne egy Metal számba, milyen király lenne koncerten pl. :D Reggel lenne a koncert, és mondjuk ha reggel 6-kor szokott kukorékolni a kakas, akkor akkor kezdődik a koncert. A flyeren meg az lenne, hogy "Kezdés: bizonytalan, a kakastól függ". Vagy valami ilyesmi. Aztán a kakas felébred, kukorékol, utána a zenekar kemény zúzásba kezd, és igazi élő koncert lenne. :D

Eltudok képzelni egy hasonló szituációt kutyával, csak nem metal koncert, hanem rap fellépés(?) [nem tudom hogy mondják náluk :D]. A rapperek úgy is egy kicsit ilyen beszólogatósak. Szóval nyomatnák a szöveget, a kutya ugatna, és a rapper csávó meg valami olyasmit odanyögne neki, hogy "nekem ugatsz, te korcs?" (nem akartam rímet írni, meg semmit, azért ilyen béna :D) 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr961873011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása