Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

A saját AVATARom :DDD

Mekare 2009.11.14. 18:11

Jól van teljesen tisztában vagyok vele, hogy segg vagyok, mint oly sokan mások, ugyanis nem én vagyok az első aki elmaszkírozta valamelyik szemétre való képét, hogy végre legalább így na'vi lehessen. Nézetek csak körbe. Azért odabaszkuráltam egy jelenetet mögém is, mintha a Pandora bolygón lennék meg minden. Egyébként helyzetjelentés: még mindig rohadtul várom az Avatar-t. Legyen akár 2 vagy 3D-ben. Plusz érdekes vagy teljesen jelentéktelen lehet, hogy a nagy V beharangozásom óta nem is írtam semmit a sorozatról pedig elindult. Ez csak azért van, mert vagy nincs rá időm, vagy nincs kedvem hozzá. Nekem amúgy eddig nem veri az eredetit. Hangulatilag legalábbis. Amúgy persze effektek jobbak, mint 83-ban és a Firefly-os csaj is remekül pótolja a gonosz Diana-t, azaz Jane Badler-t, de eddig még hiányzik valami. Ugyanakkor nem rossz, de nem is világmegváltó... el sem hiszem, h jobban bejön a régi, de ez van. Semmiképp se fogom kaszálni egyébként, csak nem leszek ultramegafan. Amúgy elkaszálták a Dollhouse-t ,ami nem meglepő, és az Eastwicket is..szóval rohadjanak meg... nem mintha nem maradt volna nézendő sorozatom csak ...egy ilyen függőnek sosem elég.

Na a mai (vég)termék:

 


My AVATAR :D by ~MekareMadness on deviantART

Címkék: film photoshop avatar pandora madness fantasy v deviantart 2009 james cameron sci fi dollhouse navi mekare eastwick

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr291525189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása