Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

az idei mikulás

RageControlFailure 2009.11.11. 16:00

Na nemtom kivel mivan, de remélem KPnak is megfelel majd, amit az idén hoz a télapó a Joeysworld szerkesztőség 2 férfi tagjának:

jaaaabocs, KP nem kap ezekből, mert mindkettő kínai :D úgyhogy Joeynak és nekem jár csak. Postalnak és PaPának nem hoz a tájlápóu semmit, mert rossz gyerekek voltak, de én nem leszek geci, megengedem, hogy megnyalják az egyik csaj mellbimbóját! :D a szart, mindenkinek hoz a télapó valamit! PaPa és Postal ajándéka:

Dianának hoz egy zacskós levest, amiből végre készít nekem egy tányérral :D Mekare pedig abban a szerencsés helyzetben van, hogy azt kapja mikulásra, amit kér. 2009-ben Mekare a chosen one! :P

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! és KP baszki, szerintem felhagynál birkakúrogató múltaddal, ha a nyalóka helyett a pöcshegyed lenne ott: " nem dugnád Vikki Blowst tehát buzi vagy :D "
ezzel még sokáig foglak basztatni :D:D

Címkék: pina télapó mikulás squirt bitches

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr971517936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KP-Joe 2009.11.11. 20:16:52

ÁÁÁh :D kabbeafasztXD Mondtam h dugnám:'D más dolog h csak zacsival:D ááá ne aggódj nekem mást hoz a télapóó:D Nem análdildót:D Nem lövöm le a poént:D Najóó én idén egy faszkorbácsot kértem amit kedves cimborámmal PaPával fogunk felváltva Ho-Ho-Ho-Ho-zni
Mert béke van és szeretet:D
Rage:D Boldog Télapót:D és ne használj gumit:D

ThePostalDude 2009.11.11. 20:20:32

Bazmeg,Les Pault kértem,de valami egész mást kapatm.Szerintem mondjuk jobb is...

JoeyTheBoss (törölt) · http://joeysworld.blog.hu 2009.11.11. 21:10:48

@KP-Joe: Zacsigeci :D Ha nem kell a jónő akkor dugj hörcsögöt.(análba)
@ThePostalDude: Ki a kicsit nem becsüli...?Thats right kids!a humort nem érdemli

Egyébként boldog korakarácsonyt és mikulást mindenkinek!Ezúton én is átadnám az ajándékaitok:
www.napiszar.com/wp-content/uploads/2009/04/lajos-150x150.jpg

RageControlFailure 2009.11.11. 21:43:41

@KP-Joe: mihez használjak gumit? :D Vikkihez? hozzá nem is használok, mert ha sikerül is teherbebasznom, akkor is a tökéletes génállományú utódaink világuralomra törnek :D:D
@ThePostalDude: majd karácsonyra kapsz kis tűzoltóautót! most meg kell elégedned egy jó luxuskurvával, akinek van 2 hatalmas csöcse, szopós szája, meg egy 24 órán keresztül lucskos pinája :D csak a télapó perverz bazmeg az jön be a kéményen át :D ha én is a kéményen át mennék be házakba akkor biztos halomra kúrnám az összes jó picsát :D:D most má érted?:D a mikulás luxus picsát hoz, a jézuska meg kisautót, ennyi :D

Mekare 2009.11.12. 00:23:16

Azt kérem, hogy ne kelljen több zsidó kurvát látnom, minden antiszemitizmus nélkül :DDD mer ott fent az biza az..fúj

KP-Joe 2009.11.12. 19:59:29

Jó, h figyelsz:D Mondom "és ne használj gumit":|
Postalgeci: kerestem neked mindenhol faszkorbácsot
de nem lehet kapni állíólag vmi PaPa állnevezetű ürge mindet felvásárolta:S De ne búsulj majd jövöőre
:(:S:S addig is kellemeest ünnepeket!
bár az még kurvára odéébb van:D

ThePostalDude 2009.11.13. 10:25:12

@KP-Joe: Én még találtam néhány darabot EBayen,ha gondolod adok linket.

KP-Joe 2009.11.13. 14:57:00

Kösszi:D És melyiket is szeretnéd?
Na várjunk csak:S:| Ha most te adsz linket akkor
látod majd az ajándékot és nem fogod elhinni
h a Jézuska hozta:S:S Szal Joci inkább nem kell link:D Majd megleplek:D

JoeyTheBoss (törölt) · http://joeysworld.blog.hu 2009.11.13. 15:24:28

@KP-Joe: Ne hívj már mindenkit a nevén :D

RageControlFailure 2009.11.13. 17:54:08

de miafasz?? senki nem örül az ajándékának? :D vagy mindenki buzi? :D
@Mekare: jó akkor a télapó nem hoz több zsidó kurvát :D
@KP-Joe: de én is azt magyaráztam, hogy nem használnék gumit bazmeg :D
@JoeytheBoss: csak irigy, mert a télapó neki nem hozott pinát :D én is irigy lennék a helyében :D

RageControlFailure 2009.11.13. 17:56:14

ja és KP bazmeg rólad szól lassan az egész blog :D még szerencse, hogy van 1 olyan poszt a top 5ben, amit nem te írtál. fuck... :D

JoeyTheBoss (törölt) · http://joeysworld.blog.hu 2009.11.20. 12:37:40

@JoeyTheBoss: www.napiszar.com/wp-content/uploads/2009/04/lajos.jp
Most látom hogy kicsibe linkeltem az ajándékotok :d

ThePostalDude 2009.12.04. 12:17:56

NEEEEEEEE!!!!Brühühühühüüüüüü....

Ma láttam meg...Hüpp...hogy..hüpp.. LETÖRÖLTÉK A LAJOS PONT JÉPÉGÉT!

Ez olyan volt ,mint amikor egy kisállatot őrzöl:tudod,hogy egyszer el fogod veszíteni.Ez a kép is ilyen volt.Hüpp...

R.I.P. Lajos!

ThePostalDude 2009.12.06. 14:37:57

@ThePostalDude: Mégsem törölték le.Csak hozzá kell rakni egy g-betűt,hogy a cím jpg-vé kerekedjen.
süti beállítások módosítása