Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Egyáltalán nem szuperúj előzetesek

Mekare 2009.08.30. 19:36

De itt még nem is szerepeltek. Próbáltam mindenből egy kicsit csipegetni. a Zombiland csak azért nem szerepel köztük, mert azt már azt hiszem pont Joey ellőtte :)

Ezek nem is jövő heti mozibemutatók, mert még kell várni, jó sokat. Ki tudja mi lesz egyáltalán nálunk moziban. Én nem, mert lusta voltam utána nézni. Csak a szokásos.

Ezek a filmelőzetesek persze nekem mind bejönnek, nyilván nem rakok ki olyat, ami nem. Ettől persze lehet, hogy a filmeket utálni fogom, de általában a radarom működni szokott, ahogy 99%-ban azt is megmondom ki buzi, még ha nem is tudja magáról :D

Elsőnek jöjjön a The Collector, a 3. műszak és a Dirt-a hetilap fiatal üdvöskéjével. Nos hamar kiderül, hogy már a betörők sincsenek biztonságban. Ez egy szörnyű világ no. Én egy minimum otthoni DVD-t érzek benne unalmas pillanatokban,de okozhat még meglepetést. Mindenesetre már nekem nézős.

Azután itt a legújabb gyilkos vírus, Carriers a film címe. Van benne Chris Pine (Bottle shock,Star Trek),Piper Perabo (Lost and Delirious stb) meg egyebek. Szerintem érzelmileg lesz megterhelőbb, legalábbis nekem.Könnyen beleélem magam :D

 

Majd az An Education, amit a fiúk szerintem meg nem néznének. Egy nagyon jó számmal az előzetes alatt, amit nem tudok beszerezni :(  Ha valaki csak erről ismerné fel igen van benne egy ex-bond lány,de Rosamund Pike-ról jusson más az eszünkbe. Rendelkezik egy duci Emma Thompson-nal is, szokásos alkatú Alfred Molina-val, egy most egyáltalán nem jól kinéző Peter Sarsgaard-dal, valamint e Hercegnő (ne mondjátok,hogy nem láttátok) sármos szeretője is szerepet kapott Dominic Cooper. Hopsz és majdnem kifelejtettem Olivia Williams-t, aki a Dollhouse DeWitt-ja ugyebár (the second season is coming wow xD). S végül a főszereplő Carey Mulligan, aki talán még nem olyan híres nagyobb körökben. Az új Büszkeség és Balítélet rajongói pl biztos ismerik, de volt a Közellenségekben is.

 

Nem maradhat ki Ricky Gervais új filmje sem. Én imádom a pali humorát. Tudjátok ki ő..The office, Extras..na mindegy..ja és a Szellemváros igen..vagy Kísértetváros. Jellemző nem jut eszembe. Szóval itt a The Invention of Lying... ami igen érdekes lesz, az meg nem meglepetés, hogy vicces. Egy világ amiben nincs hazugság hát LOL azt már a Hantaboy óta tudjuk, hogy igazat mondani rohadtul vicces, csak nem mindig kifizetődő. Igazából akkor a legviccesebb. De mi van akkor, ha te vagy az egyetlen aki képes hazudni? Ja Garner, Rob Lowe és Tina Fey is benne lesz. 

A The Box sem lesz épp egyszerű kis jaj most mit tegyek thiller :D Elvégre a Donnie Darko rendezője jegyzi. Még akkor is gondolkozni kell a kérdésen, ha tudod, hogy egy ellenséged lesz az, aki meghal, ha megnyomod a gombot, de így. Jajaj. Diaz,Marsden. Azt meg úgy szeretem, mikor másik filmekből szednek az előzeteshez zenét. Fűrész csodás dallamai haha

A Ninja Assassin-nál érzem a zavart az erőben, de otthon végülis minimum egyszer biztos meglehet nézni, akik szeretik a csihi puhit, öltsék fel a ninja rucit..wáá

 

Címkék: előzetes film hd trailer the ninja of pine box diaz chris invention an education assassin carriers collector lying marsden

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr381349084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása