Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Tekken trailer

J-dog 2010.07.19. 16:06

Joey szerint erre elég ránézni,és az ember rájön,hogy 1 értelmetlen,haszontalan és buta film.És milyen igaza van...Csak rá kell nézni a trailerre és máris rájön az ember,hogy szar az egész...Ráadásul ez a film már megjelent,tehát le lehet tölteni innen-onnan,de bevallom őszintén engem kurvára hidegen hagy...

Címkék: előzetes film szar verekedés gagyi bunyó fos tekken ratyi

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr212161403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diana:) 2010.07.19. 16:42:34

Engem az egész Lateef Crowder meg Kelly Overton miatt érdekel. :D Főleg a csajra vagyok kíváncsi, hogy hogy capoeirázik benne.:D Azt tudom, hogy Lateef kurva jó, szóval nem aggódom. :D De a csajt nem ismerem. Meg amúgy is imádom a játékot, az összeset, és Azazel rohadjon meg, mert kurva nehéz legyőzni. A Tekken 5-ben ott szidtuk a tesómmal Jimpachit, hogy milyen köcsög... De mindig van egy nagyobb hal.. Nancy robotot meg még egyszer nem győztem le... :D Szóval a filmre visszatérve, engem nagyon érdekel :P Régóta várom már :D

Diana:) 2010.07.19. 23:26:15

@ThePostalDude: Szerintem meg Eddy meg Christie :D
süti beállítások módosítása