Joey és a többiek

Blog a királyságról,celebségről és a pináról.

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

Bikicsunáj Guy Spotted

ThePostalDude 2010.05.13. 18:03

Amit leírok,az a színtiszta igazság.Tudom,hogy a Bikicsunáj Guy Ököritófülpösön,vagy hol a faszomba lakik,de akkor is láttam!

 

Na szóval,ez a nap átlagosan indult. A magyar CBA üzletlánc egyik pest megyei kirendeltségébe mentem,amikor egy ismerős arcot pillantottam meg.Az ismerős arc pedig nem volt más,mint Sz. László,Ököritófülpösi lakos,polgári foglalkozására nézve biztonsági őr.Ugyanabban a nyakas garbóban jelent meg az üzletben,amiben a "Me*******" nevezetű showműsorban láthattuk.

Sz.László(a továbbiakban Bikicsunáj-Guy) és én egyszerre mentünk be az üzletbe,ahol én az "Üdítőitalok" felirató polchoz mentem,közben aktívan megfigyelve Bikicsunáj-Guyt.Azon gondolkoztam:vajon a celebbé vált Sz.László ebbe a városba költözött,hogy elkerülje őt a média árgus szeme?

Miután Bikicsunáj-Guy fizetett,sietve távozott az üzletből.      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fenti sztori is mutatja,hogy tényleg láttam Bikicsunáj-Guyt. :D

 

(Amúgy szerintem is csak az elején volt vicces,de ennyire már nem kellene nyomatni)

 

Címkék: nem gay fog ami garbó bejönni disztroooooj bikicsunáj nézettségnövelés szarkalaci cébéá

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joeysworld.blog.hu/api/trackback/id/tr152000696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThePostalDude 2010.05.13. 18:26:52

Amúgy rájöttem,hogy itt a Joeyswörldön is simán lehetne egy ilyen Idol-spinoff.

Zsűri:
Randy Jackson: .joeytheboss
Paula Abdul: Diana:)
Simon Cowell: ThePostalDude

Meg hívnánk valami szakértőt is,mondjuk Mester Tomit,vagy ezt a bikicsunájos,alphavilles gecibúvárt:D

JoeyTheBoss (törölt) · http://joeysworld.blog.hu 2010.05.14. 19:29:40

Randy Jackson xDd
süti beállítások módosítása